pondělí 22. března 2021

Okolo Mariánskýho Údolí

 Jelikož stále nemůžeme mimo okres, tak člověk musí vymýšlet, kam může vyrazit v rámci toho okresu. Já jsem se v jednom z mých volných dní vydala do Mariánského Údolí kousek od brněnské Lišně. Už dlouho jsem měla v plánu ho celý obejít, no tak mně k tomu nakonec dohnala epidemiologická situace.

Dojela  jsem si na zastávku Obecká, odkud jsem šla chvíli klidnou ulicí, pak kolem pole a nakonec lesem, dokud jsem se nedostala k bobové dráze v Mariánském Údolí. Sice si můžete dojet přímo na zastávku, kde svou procházku můžete začít na úplném začátku Mariánského Údolí, ale tuhle cestu už jsem znala a chtěla jsem zkusit jinou.

Okolo rybníků vede buď asfaltová nebo alespoň upravená cesta, takže se tam chodí hezky. Jsou tam celkem čtyři rybníky a různé říčky, takže je furt na co koukat. Hlavně jsem si splnila cíl a obešla to tam na moje standarty za chvíli. Za tu procházku jsem stihla pět epizod různých podcastů a i když to nebyla moje obvyklá procházka aspoň jsem se provětrala.  Ke konci jsem šla okolo takové louky, kde se normálně koná hudební festival, kde jsem kdysi fotila a tak se mi tam udělalo trochu smutno, že už je to všechno pryč a už to nikdy nebude jako dřív. Dál už jsem šla se západem slunce a jen jsem si užívala krásně osvícené horizonty.

V den, kdy jsem tam byla probíhal den otužilců a opravdu jsem obdivovala, že vlezli do té ještě na půl zmrzlé vody, ale samozřejmě jsem je nefotila. To jen taková zajímavost na okraj.














Žádné komentáře:

Okomentovat

Od hranic do Znojma

 Dnešní výlet, který jsem absolvovala už v létě si schovejte na nějaký volný den, protože jde vážně o celodenní záležitost. Takže pokud si b...