neděle 7. března 2021

Nové podniky podél Svitavy

 Zjistila jsem, že můj nejoblíbenější způsob pohybu je chození. Vždy chodím z práce pěšky, alespoň část cesty, ale když mám volno, tak si svou oblíbenou aktivitu většinou spojím s objevováním nového místa. O víkendu jsem tedy vyrazila na mou oblíbenou trasu podél řeky Svitavy a objevila tři pro mně nové podniky.

V sobotu má procházka vedla podél řeky do brněnských Obřan. Počasí bylo skvělé a příroda se odrážela v čerstvě roztáté řece. Dokonce jsem prvně v Brně viděla bobra. No do Itálie se vracely delfíni, do Brna se vracejí bobři. :))

První podnik, který jsem dodnes neznala leží na hranici s Husovicema na Svitavském nábřeží, kam se určitě vydám v létě, protože to tam vypadalo úplně kouzelně. Střecha ze světýlek a na střeše baru židle pro pití s výhledem. No už se prostě nemůžu dočkat. Asi to nebude úplně jak na Náplavce, ale buse se tam sedět s kamarády pěkně.

Další místo, které určitě znovu navštívím je restaurace Farma, kde ale neberou karty, takže se na ten jejich jelení burger musím vrátit jindy a dát vám echo na instagramu.

No a poslední místo, které mi v sobotu přirostlo k srdci je kavárna Riverside Coffee. Mají tam úplně úžasný domácí dobroty. Já zvolila jen povidlový koláč a kdybych si mohla dovolit být nesoudná, tak si dám všechny ty koláče, co tam měli. Ten koláč, který jsem si dovolila byl i tvarohem a drobenkou, byl krásně vláčný a vychucený a jak vám tak o tom píšu, tak mám hubu plnou slintů. Dál prodávají kávu za opravdu nízké ceny, ale nejen kávu i třeba punč nebo čokoládu. Posezení mají taky vyřešené krásně. Sice tam nenajdete klasické židle a stoly, ale po dlouhé procházce si tam opravdu odpočnete. 

Po kávě a dortu jsem pokračovala v sportu podél řeky až domů. Někdy tou cestou jdu až do Bílovic nad Svitavou a od tam jedu vláčkem domů, ale tentokrát jsem chtěla něco kratšího, takže 10 km v nohách bylo dobrejch.

Co vy kam vedly vaše kroky, když máme uzavřené okresy?










Žádné komentáře:

Okomentovat

Od hranic do Znojma

 Dnešní výlet, který jsem absolvovala už v létě si schovejte na nějaký volný den, protože jde vážně o celodenní záležitost. Takže pokud si b...